Monday, February 11, 2013

Akhirnya terbukti! Crowd Najib lebih hebat dari crowd Anwar

Kawan saya, Cikgu Nazir Mahmud Khan melaporkan dari Pulau Pinang:

Depa kena bawak Psy daripada Korea dan bayaq 2 juta baru nak dapat lebih kurang 20K. Itu pun lebih daripada separuh balik sebaik saja Psy tamat. Tak sapa pun yang teringin tengok 'PangPSY' daripada Malaysia tu. Kita buat sedikit pengumuman saja dan bawa Anwar atau TGNA atau TGHH, lebih daripada tu yang mai dan depa akan tunggu sampai habis walaupun hujan lebat. Jadi kalau barua-barua Umno nak tipu diri depa sendiri yang depa dah dapat semula sokongan rakyat, teruskan menipu diri anda sendiri. Bila dah bodoh tu, sampai bila pun akan tetap bodoh la.

2 comments:

  1. UAI dapat tarik 100 k......
    Tak pula bayar 200k.......
    Kalau kira dari segi pulangan berfaedah...... 0000
    Bod.. Nya puak puak ni

    ReplyDelete
  2. kalau nak menipu tu, gunalah duit sendiri..kami tak halalkan duit kami satu sen pun..termasuk yg nak kasi kat rozali ismail syabas tu!!

    ReplyDelete