Thursday, May 2, 2013

Bunuh kuasa Umno BN dulu, lepas tu kita soal Anwar


SEJAK 2, 3 TAHUN DAH SAYA KATA BERKALI-KALI

KITA BUNUH KUASA UMNO BN DULU

BUNUH KUASA UMNO BN DULU

FIRST THING FIRST

BENDA-BENDA MACAM BERITA DI BAWAH NI KITA TANGANI KEMUDIAN

KITA BUKAN ADA IKAT KONTRAK PUN NAK JADI PAK YET ANWAR ATAU PAKATAN

INGAT!

FIRST THING FIRST

BUNUH KUASA UMNO BN DULU!!

Saiful bersumpah laknat kali kedua depan Kaabah beliau diliwat Anwar


24 comments:

  1. Macai Umno ni dekat2 pilihantaya dia keluarlarrrr...

    Sumpah? Kuncu2 Abdullah Bin Ubai Bin Salul memang sifat dia suka bersumpah...

    Hapa nak heran yob??

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Mereka akan bersumpah dengan Nama Allah kepada kamu untuk menyenangkan kamu, padahal Allah dan Rasul-Nya yang lebih patut mereka sukakan jika adalah mereka orang yang beriman." ~ ( Ayat 62 : Surah at-Taubah )

      Delete
  2. Apa nak heran? Puak2 musyrikin Mekah dulu pon bersumpah depan Kaabah gak.

    Yang penting kalahkah UMNO/BN.

    ReplyDelete
  3. Bersumpah depan Kaabah? Heheeee... wkt sumpah d dpn Kaabah saiful pakai mic yg volnya d besarkan..... suara sampi d Malaysia agar org2 d Malaysia tahu yg saiful bersumpah.... bersumpah d depan Kaabah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BERSUMPAH DEPAN KAABAH????? DALAM ISLAM ADA KE BERSUMPAH CARA TU????? DULU JUNJUNG QURAN, LA NI DEPAN KAABAH......PELIK LA......

      Delete
  4. argghh.. tak habih-habih pasai liwat meliwat anak beranak ni. semalam pak dia, hari ni anak dia pulak... tak jemu ka dok dengaq cerita ni tak selesai-selesai. pantang sumpah ja percaya, pantang sumpah ja percaya. sudah la.. bawak-bawak mengucap.. org dok usaha nak kerajaan yang lebih bagus la ni depa dok hingaq pasai liwat2. tok sah layan!



    ReplyDelete
  5. sekurangnya dia lebih berani...yang anuar dah tua bangka..dah pergi ke mekah kebelum...ko nak bunuh umno....rasanya Pas akan tinggal batu nisan je pada pru 13 nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berapa saifool bagi komisen?

      Delete
    2. Itu je nilai iman seseorang bg kau? kena pegi mekah banyak2 kali.

      Kalau mcm tu kau kena sokong Anwar lah sbb dia lg banyak pernah pegi Mekah masa dia muda lg. Lg banyak dari Najib yg hanya baru semenjak2 ni je pegi sana.

      Delete
  6. Bunuh umno dan bagi negara kat dap.. lg lah dua kali bodoh! Pastu kita semua jd macai dap plk.. Bodoh bangang bahlol!

    ReplyDelete
  7. La ni pon ada di tangan MCA, tauke2. Umno siang2 jerit Melayu2, mlm2 merangkak sembah Cina mengemis rasuah. Hina, hina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro, komen kau terbaik

      Delete
  8. Apa apa pun cuba tengok video Si Fool tu betul betul, dia ni halimunan ke apa, hantu ke jembalang, iblis ke syaitan, halusinasi ke hologram,fotamorgana ke bayang bayang: macamana jemaah yang lalu lalang tu tak toleh tak elak tak pandang tak tenggok tak kerling tak jeling tak perasaan tak tergamam, tak brek, tak hairan bila tengok Si Fool cakap sorang sorang masa dia buat rakaman depan Kaabah tu sedangkan dikelilingi begitu ramai jemaah? Betul ke depan Kaabah, atau depan video Kaabah? Pakar perfileman boleh tolong bagi pencerahan, macamana ya Mr Norman KRU yang akan hilang produksi lepas PRU nanti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorang pun tak toleh sorang pun tak kerling hahaha

      BTW dia kata kat area Multazam, antara tempat yg paling mustajab doa. Hebat dia kat dpn Multazam ada tempat special untuk dia org lain tak blh diri. Org mcm kita nk doa kat Multazam sambil diri tegak nun jauh kat tangga nk turun tempat tawaf.

      VIP kena escort pun kat situ sentiasa kena bergerak lah woi

      Delete
  9. Aku tak nak soal Anwar, aku nak soal batang peliaq Anwar je. Batang peliaq Anwar boleh cakap kata depa.......

    ReplyDelete
  10. Klu kau pernah ke mekah.. Xde org yg akn pndang2 dan tgk2 klu kau amik gmbr ataupn video.. Semua buat hal msing2 dn sibuk dgn ibadah je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorang pun tak pandang ke? kau biar betul

      semua tu manusia bkn robot.. mesti ada yg terpandang, tertoleh, terkerling, terlanggar, tersentuh walupun sorang je drpd banyak2.. human nature bro

      cer tengok sorang muda yg pakai baju hitam dia toleh ke arah Kaabah lepas tu dia tengok org lain sambil jalan laju. tp lalu blkg saiful dia jalan mcm xde apa

      Delete
  11. Klu kita dh taksud dgn seseorg tu, kita ttu xkan pecaye yg org tu blh lakukn prkara2 trkutuk ni.. Wlupn brlaku didpn mata kita, kita akn kata pelanduk dua serupa dan bkn org tu yg lakukannya.

    ReplyDelete
  12. Sori.. Taksub..

    ReplyDelete
  13. Maaf, taksub..

    ReplyDelete
  14. Wahai orang orang Bahalol , biarlah diri kamu di bahalol kan sewaktu kamu bahalol dahulu , dan jangan sekali kali membahalol kan diri kamu untuk kali kedua sewaktu kamu telah berhijrah ke jalan yang benar dan meninggal kan yang batil.

    Sesungguh nya menjauhi yang batil itu adalah tanggungjawab kamu yang akan di persoalkan ke atas kamu sewaktu azab kubur , yang tidak lama menanti ke pulangan kamu.

    Ketahui lah....

    ReplyDelete
  15. search penarik beca... ramai juga penarik beca kat internet ni. wlbgmp sila baca
    http://www.presstv.ir/detail/2013/05/02/301464/syria-militants-desecrate-holy-site/

    ReplyDelete
  16. Tentu macai2 PR skrg ni brpuashati, sronok giler. geng korang DAP dh menang besar.. Tp padan muka korang xdpt ambil putrajaya! Ckp besar je, poodah chit!!

    ReplyDelete
  17. Aku sokong, ahli2 pr bahlol ni biaq depa pi mampuih je! Rela sokohg cina kapiag dari org melayu yg dh ttu islam. Bodo, bangang, mangkok hayun, akai tarak!

    ReplyDelete