Monday, May 20, 2013

Ustaz gila (UG) dalam PAS jumpa Umno lagi? Tahan teksi jugak ka?



Bila tengok apa yang Zul Hazmi tulis, teringat ada orang beritahu Presiden PAS kata yang dia tak ada jumpa Umno. Orang lain dia tak tahu. Link yang Zul Hazmi tulis tu, di sini. Adoila, bila dia sebuat fasal tahan teksi, teringat la pula gambar Ustaz Nik Abduh Nik Abdul Aziz tahan teksi.


30 comments:

  1. Bakaq ni suka buat kerja bodoh. Cakap pun bodoh. Nak Allah tunjuk apa lagi kat hang supaya otak hang jadi ok? Jangan marah nanti kena jual!

    ReplyDelete
  2. tak kan naik teksi. PAS 17 tu sapa punya plak...?

    ReplyDelete
  3. Andai kata PAS bekerjasama dengan UMNO membentuk UG, aku sendiri akan tentang habis-habisan biar pun dipecat dari PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org Anwar mcm ko ni memang bodoh.

      Delete
    2. Sebab aku pandailah maka aku tak mahu berkerjasama dengan BN yang mendapat undi popular 47 peratus? Rasanya 30 peratus je kot sebab BN orang.

      Delete
  4. Kepada pakatan rakyat lupakan saja umno bn haram jadah tu, sebenarnya mereka nak jahanamkan pakatan rakyat . Mereka nak malaysia tiada pembangkan senang nak bodohkan rakyat khusus bangsa melayu yg bahalol dan tolol tak mahu berubah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otak ko dah di liwat, tlg dapatkan bantuan

      Delete
    2. 6.47 kau ni basic otak UMNO... liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, liwat, dasar penagih filem porno songsang.

      Delete
    3. Sila dapatkan bantuan... Ko dah tenat ni...!

      Delete
  5. Kalau nak ISLAM berjuanglah bersama PAS.Kalau nak habuan dunia pergilah berjuang bersama UMNO.PAS DAN UMNO adalah ibarat minyak.Ia takkan bercampur.UG, UG tu sorry.Tak dak jalan.

    ReplyDelete
  6. 1.kalau bukan buat persepsi!buat fitnah!!bukan dinamakan kuncu-koncu kafir dan anuar ibrahimla!!dah tewrikut-ikut dengan tuan mata sepet mereka agaknya!! kit siang!!hidup penuh dengan penipuan!!sampai "tuhan" depa pun sanggup ditipunya dengan beri makan buah plastik jee!!
    2.kalau betul nik abduh merintis jalan ke arah perpaduan melayu!!kira oklah!!lagipuh pengaruh pas pun dah tinggal nyawa-nyawa ikan jee!!puak-puak penggadai agama dalam pas pun dah ko dalam PRU 13!!hussam,mat sabu dll!!ditolak mentah-mentah oleh orang melayu!!kini dok meroyan sakan sambil digelaketawa oleh puak kafir!!
    3.selain dari menggadai kalimah Allah pada puak kafir!!apa agaknya lagi yang hendak digadai oleh anuar pada puak kafir cina nii!!dalam bidang pendidikan contohnya!!kalau silembam anuar(third class pengajian melayu jeee) membuka seluas-luasnya persaingan ke universiti tanpa mengira kaum!!dengan gred kelulusan SPM yang ada...rasanya puak-puak macai dap dan anak-anak penarik beca ni layak kerja angkat tong sampah jee!! !masuk U pun setakat jadi tukang tebas rumputt jeeeeeeee!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingat timbalan menteri pelajaran mary yap kain ling tu...

      Delete
    2. Mamat bodoh,bila bercakap tk pakai akal.Dlm bidang pendidikan yg membuat pencapaian anak2 Melayu semakin ke belakang ada lh pemimpin UMNO.Anwar Ibrahim ke yg memperkenal kn PPSMI?PR ke yg membuat agar anak2 Melayu berhutang utk melanjut kn pelajaran?IPTS tu idea PAS ke?Dn punya BODO ny org Melayu mcm ko,PR nk hapus kn PTPTN,korang bantah sebab dh dpt BR1M 1 & 2!Apa punya sengal le otak kau ni?

      Delete
    3. 1.itu je taraf pemikiran ko!!PPSMI dan PPTN!!ko hanya tenguk benda kecil!!lagipun budak-budak cream melayu di asrama penuh dan MRSM dah lama amalkan PPSMI!!lepas SPM mereka ke U dan oversea!!bab PPTN!!ko dah lupa berapa ramai pelajar kat IPTA dan IPTS dimalaysia!!kalau semuanya percuma!!ko fikir sendiri berapa kosnya!!lagipun kalau anak ko masuk IPTA!!ko tak payah guna PPTN pun!!berapa jee belanjanya!!kecuali ko ni jenis tak pernah menyimpan langsung!!
      2.Isu besarnya sekarang jika semua bangsa menuntut hak yang SAMA untuk masuk ipta!!itulah yang diperjuangkan oleh orang-orang muda cina sekarang!!peluang samarata untuk masuk ipta dan keoversea!!ko dah buat analisa berapa ramai budak cina dapat semua A dalam spm 2012!!kalau tiada dasar DEB macam dituntut oleh DAP dan disokong puak akai tak dak macam ko!!rasanya 70% apta dan peluang ke oversea dipenuhi oleh budak-budak cina jee!!anak-anak ko layak jadi tukang angkat sampah jee!!itu dalam bidang pendidikan!!bidang yang lain tak usah ceritala!!
      3.di katakan dongoi dan bingai!!marah!!tapi memang bingai pun ko ni!!!

      Delete
  7. macam CELAKE si Bakaq ni. Lebih Pungkoq dari SETAN.

    ReplyDelete
  8. saya agak ragulah dgn blogger yg berpolitik secara persepsi ni,juga tulis bahan bukan fakta belum tentu benar dah di war2kan,lagipun PAS AKAN BKERJASAMA KALAU MENGUNTUNGKAN ISLAM DGN SESIAPAPUN,TAK PAYAH RISAULA KALAU MERUGIKAN ISLAM KELUAR PAKATAN PUN PAS SANGGUP ADA FAHAM,UNTUK BKERJASAMA BUKAN MCM KITA belum perintah malaysia dah mcm2 cerita,orang atas pagar pun benci nk undi PR,mcmana kami diakar umbi nk kempen join PR,sedangkan penyokong pr pun asyik keluar berita belum tentu betul(sebiji perangai dna umno,nk hasut pun ada nampaknya)HATI2LAH DGN PUAK PENGHASUT DAN PEMECAH BELAH NI.

    ReplyDelete
  9. jgn admin yg ug kot,pemimpin diatas nak perapat hubungan antara pr,dia timbulkan persepsi yg belum tentu benar,apapun hati2lah komen tgn yg menulis akan disoal akhirat kelak.

    ReplyDelete
  10. Tulis lah apa yg kau nak tulis bakaq ..orang komen dalam blog harus menggunakan fakta untuk berdiscusi ..jgn guna bahasa lucah n tak bermoral ...kalu tak suka jgn baca ..

    ReplyDelete
  11. teruskan bakaq. jangan kira org yg tak tahu pasal peranan ug dlm pru13.

    ReplyDelete
  12. puak yg kata perkara ini fitnah mmg melayu mudah lupa... dulu kes UG pn bermula dgn pesepsi dan akhirnya menjadi realiti... puak yg mudah lupa ni je yg bodoh dan mudah di tipu...

    ReplyDelete
  13. Aku nampak UMNO dan PAS sekarang ini saling merindui antara satu sama lain....nampaknya dua kumpulan ini akan bertambah intimlah tak lama lagi...satu kumpulan songkok dan satu lagi kumpulan kopiah,,,tapi mempunyai satu mimpi yang sama....untuk terus MENGKHAYALKAN DAN MEMPERBODOHKAN MELAYU yang tak berapa kaya dengan ilmu dan tak berapa celik IT...RTM, TV3 dan Utusan Malaysia adalah sumber untuk mengkayakan ilmu dan menajamkan fikiran mereka.,,walaupun setiap hari dan malam mereka disajikan dengan berita GRO, rogol, buang anak,rompak samun tapi itu semua tak kena pada batang hidung Melayu Elitis ini..Melayu Elitis ini sebenarkan kalis bada berita2 seperti ini dan tak akan terkena bahangnya,, tetapi kena pada Melayu bawahan taupun Melayu marhaen sahaja dan Melayu bawahan ini lah yang dituntut untuk menerima dan taat pada UG...Kalau begitu akupun ingin terus BERKHAYAL DALAM ALAM MELAYU ISLAM aku.

    ReplyDelete
  14. sy selalu tanya kat puak2 bn begini:
    sy tak minum arak, knp suruh pilih pemimpin yg minum arak?
    sy tak berzina, knp suruh pilih pemimpin yg berzina?
    sy tak berjudi, knp suruh pilih pemimpin yg berjudi?
    sy tak rasuah, knp suruh pilih pemimpin rasuah?
    sy tak pandai menipu, knp suruh pilih pemimpin penipu?
    Kita sepatutnya pilih pemimpin yg lebih baik akhlaknya dari kita supaya boleh bimbing kearah yg lebih baik.
    Pada puak2 ug ni, kalau kamu boleh jadi pemimpin pada puak2 umno, sy sokong. tapi kalau setakat jadi macai, ingatlah bahwa api neraka tu berwarna hitam pekat.

    ReplyDelete
  15. Dah 56 merdeka,,,baru sekarang puak nasionalis nak berkasih sayang dengan puak agamawan...atau adakah puak agamawan dah terasa perlu untuk bedampingan dengan puak nasionalis...kalau kamu betul betul serius mahu berkahwin ,aku cadangkan kamu semua buka baju elitis nasionalis dan bukak baju elitis agamawan kamu...yakni leburkan UMNO dan leburkan PAS dan pakai baju baru sepertI baju PARTI KESEDARAN INSAN...barulah kamu akan nampak serasi dan kamu tak mungkin lagi boleh bercerai...Ini hanya cadangan peribadi aku yang bodoh lagi marhaen sahaja...Sekian.

    ReplyDelete
  16. Dah lah tu Bakaq, lagi banyak ko tulis, lagi banyak ko buat silap dgn manusia dan Allah. Berhentilah, umur kita makin sikit. Aku cuma ingatkan diri ku dan ko sekali, saudara seislam aku.....

    ReplyDelete
  17. Makin tua sepatutnya makin bertaubat. Pak bakaq ni makin lama makin suka pelaga. Apa nak jadi? Dah mcm umno Pak bakaq ni. Sudah2 la. Kalau tak puashati gak bertanding la muktamar ni....brapa jauh bole pergi.

    ReplyDelete
  18. ni semua ..... petanda awal nak jauhkan aset pas
    bakar mau spesis mat sabu saja

    ReplyDelete
  19. HATI- HATI...
    pemilihan dah dekat..
    mana-mana yang tak mau syiah
    akan diserang dan diperburuk semahu-mahunya
    bakaq.... antara nya
    jangan tak bako.... bakooooooooooooo

    ReplyDelete
  20. mat sabuu..
    sucisesucinya....

    ReplyDelete
  21. Kah kah kah...

    Hangpa ni UGphobia ka hapa?

    Ada minum ayaq ketum ka cek oii?

    ReplyDelete
  22. sapa bakaq...hang bakaq..bakaq pa..
    ...

    ReplyDelete