Monday, April 29, 2013

aku dah lama tulis hamlau ni dah sebati dengan menipu

Kata Khalid Abdul Samad: "Saya teringat pesanan arwah Fadzil Mohd Noor ke atas individu bernama (Datuk) Zulkifli (Nordin). Beliau berkata 10 daripada perkara yang Zulkifli cakap, 12 tidak boleh dipercayai" (Baca seterusnya di sini)


9 comments:

  1. Bhai Pak Bakaq...

    Zulkifli Nordin.... huh... buang maser jer layan mamat sekor tue.... takder pekdah...

    ReplyDelete
  2. Najib, Madeyy dan Mohideen percaya Zul mamak Nordin ni......Pengundi kena ikut nasihat cakap Khalid Samad

    ReplyDelete
  3. Zul ni Trojan Horse. Orang dah makin meluat kat lawan sebab dialah. begitu juga Ezam. Depa ni cukup bijak berlakon.

    ReplyDelete
  4. Memang munafik sungguh Zul Kulim ni. Sudahlah hina agama orang, dia kata masa dia hina tu dia ceramah di Markas PAS. Ceramah itu bukanlah 10 tahun lepas tetapi pada 29 Julai 2007. Ceramah tu bukan di Markas PAS tetapi di sebuah surau di Sungai Buloh. Masa itu ramai yang tertipu dengan penipu ni. Patutlah dah kena tendang dengan PAS dan PKR.

    Boleh dengar sendiri dengan download rakaman ceramah tu di sini

    http://alhidayah.saujanautama.net/viewpage.php?page_id=165

    Kalau malas nak dengar dari awal boleh terus ke minit 35.

    ReplyDelete
  5. dah rupa ayah pin pulak aku tgk si zul nordin ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan ayah PIn tapi mahaguru kepada ayah Pin.

      Delete
  6. dia ni bkn tau ape pn ni,ikut org suruh je ni,janji ade tmpat nk brlindung..duit pun dapat,ape pun xbleh zul mangkuk ayun ni...

    ReplyDelete
  7. kasihani lah si Zul nih....mereka mereka yang bersifat hasad dengki serta penipu adalah dari antara golongan golongan yang sesat. mereka ini bukan menipu tipu daya akan orang lain , kecuali lah diri mereka sendiri. kasihani lah ibu dan bapa nya yang telah menjaga dari kechik melihat beras habis di buang aje...

    ReplyDelete
  8. Namanya Trojan Horse, dia sorang salak bukit tak pecahnya bukit tu. Kenalah tunjuk yang dia tu berpihak kepada yang dia nak rosakkan. Memanglah bila dia kata kat sapa pun orang akan marah baik cina, india, melayu. Tapi yang penting perti lawan akan dibenci. La ni orang benci sangat-sangat dah kat parti tu.

    ReplyDelete