Wednesday, April 17, 2013

Dia pun tak sabar nak tengok video dia main betina

Bagi yang suka baca dalam bahasa Inggeris, dah baca berita Malaysiakini hari ni bertajuk "Khalid: I'd be very happy to see that 'sex video'"? Bagi yang tak selesa membaca dalam Bahasa Inggeris, lebih kurang, Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim kata, dia seronok sangat nak tengok video seks yang melibatkannya.

Saya alihbahasakan dengan stail saya sendiri apa yang Khalid kata: "Saya seronok - seronok sangat - nak tengok video itu, kalau ada... Tak jadi kudis pun, kami dah melalui benda-benda gini. Sebabnya saya tak bimbang ialah kerana saya tak buat apa-apa"

Khalid siap buat lawak lagi: "Mungkin saya buat kelaku macam tu masa muda-muda dulu (ketika dalam) dunia korporat. Masa tu, lagi senang nak semua tu berbanding sekarang (bila dah jadi Menteri Besar Selangor)".

Yang best laginya bila Khalid dengan sinis berkata, dia dan isterinya seronok sangat kalau berlaku benda-benda lagu tu.

"Isteri saya seronok sangat kalau orang buat apa-apa kat saya. Bolehlah saya berhenti berpolitik dan kami boleh (bebas) menikmati hidup kami, makan angin seluruh dunia," lebih kurang lagu tu la Khalid cakap.

Lagu tu la reaksi orang yang tak buat apa-apa. Atau, buat macam Salahuddin Ayub (lihat "Bila Salahuddin Ayub dituduh main betina di Puduraya"). Salahuddin bersumpah dengan dengan kalimah qasam yang diajarkan Islam bahawa dia tak pernah berzina. Habislah fitnah. Duit pun tak payah keluar nak bayar upah.

11 comments:

  1. Bhai Pak Bakaq...

    Gua banyak sangat skandal... hahaha... kalu ader video seks gua yang terpapar kat mana-mana... mintak bagitau diorang... kalu setakat empat inci... jangan publish la... hahaha....

    ReplyDelete
  2. Sir, the more appropriate translation for that title is "Khalid: Saya ingin juga menonton 'video sek'"

    ReplyDelete
  3. ... mengapa saya rasa entry nie sebenarnya bukanlah pasal Khalid dan Salahuddin...

    COBOL

    ReplyDelete
  4. Salam Pak Bakaq,
    Harap2 dia ada baca entry hang, hehe...

    ReplyDelete
  5. Buat penat ja hang tulis PB. Mustafa Ali tak baca blog hang ni

    ReplyDelete
  6. yang penting kalu tak buat dikatakan buat bertenang dan banyak bersobar nanti musuh yang menggeletar
    apa yang takde lagi dalam siasah tanah air ini penuh dengan cobaan hanya yang mengerti kan akan terus meniti kejayaan dengan pertolongan dari Allah.

    ReplyDelete
  7. Eloklah Anwar, Azmin dan Mustafa Ali bersumpah macam Salahudin Ayob. Suruh report polis pun berdolak-dalik. Macam Anwar pula suruh saman firnah Dato T dan Ummi Hafilda pun tak mahu. Bila saman Nalla, dia pula minta tangguh kes. Mustafa Ali pulak buang duit dan masa pasal lantik lawyer. Lawyer dia pun jadi calon nak kena kempen macam calon lain juga.

    Kalau betul dah buat letak sahaja jawatan.

    Tokngah

    ReplyDelete
  8. x knla khalid wat cm tu... ini semue fitnah semata2...

    ReplyDelete
  9. best site article check out the post right here Dolabuy Loewe important source replica gucci bags

    ReplyDelete